SPECTRUM Inteligent Solutions ofera o gama larga de servicii ce poate fi consultata mai jos.


Contract intretinere

Acest tip de contract de servicii este aplicabil in general clientilor unde timpul pana la rezolvarea problemelor nu este extrem de critic

Contractul presupune:

  • Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului.
  • Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
  • Inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
  • O revizie tehnica lunara a echipamentelor pentru asigurarea functionarii in parametrii optimi si preintampinarea problemelor in functionare.
  • Un numar nelimitat de solicitari sesizari.
  • Timp de raspuns la solicitare de maxim 8 ore in zona Craiova/Slatina si 24 ore in afara acestor zone.
  • Costul materialelor consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter consumabil nu este inclus in tariful lunar si se factureaza separat.
  • Reducere la consumabile si piese de schimb in perioada contractului.
  • Garantie extinsa la 24 de luni – in cazul in care contractul se face in primul an de la cumpararea echipamentului.

Contract CST (contract service total)

CONTRACT DE SERVICE TOTAL – FULL SERVICE
Acest tip de contract de servicii este aplicabil in general clientilor unde timpul pana la rezolvarea problemelor este extrem de critic si previzionarea costurilor de tiparire este un element esential.

Prin acest contract se asigura toate componentele necesare activitatii de printare/copiere cu exceptia hartiei:

  • Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului.
  • Asigurarea tuturor materialelor consumabile necesare echipamentelor de copiere/printare toner, developer, cilindru, kit-uri de intretinere etc.
  • Asigurarea inlocuirii oricaror piese de schimbsau subansamble care se defecteaza sau care sunt recomandate de catre producator pentru inlocuire periodica.
  • Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
  • Tariful pe care beneficiarul il plateste pentru fiecare copie/print executat pe echipament se calculeaza in functie de echipamentul care face obiectul contractului de Full service.

Inchiriere fara cumparare


Reduceti costurile de copiere si tiparire, alegand solutiile noastre.

SPECTRUM Inteligent Solutions
va pune la dispozitie o gama variata de copiatoare si multifunctionale care satisfac nevoile dvs. de tiparire, copiere, fax, scanare, trimitere email.

In functie de necesitatile dvs. acestea pot fi format A4-A3, alb negru sau color, pana la 80 copii / minut, cu copiere / tiparire automata fata-verso

SPECTRUM Inteligent Solutions este in masura sa va recomande cea mai moderna solutie de rezolvare a necesitatilor de procesare a documentelor.

Solutia propusa va ofera posibilitatea de a beneficia de toate echipamentele si serviciile necesare prin plata lunara a unei chirii.

Chiria include si toate costurile efectuarii unui numar recomandat de copii/printuri. Chiria va reprezenta singurul Dumneavoastra cost pe toata perioada derularii contractului incluzand:

  • contravaloarea cedarii dreptului de folosinta a echipamentelor
  • totalitatea consumabilelor necesare
  • totalitatea pieselor de schimb necesare pentru buna functionare a echipamentelor
  • totalitatea serviciilor de punere in functiune, asigurare cu consumabile si mentenanta

Beneficii:

  • reducerea costurilor totale de operare, acestea fiind de pana la jumatate din costurile folosirii imprimantelor clasice, achizitionate
  • posibiliatea estimarii si bugetarii acestora pe termen lung
  • monitorizarea facila a costurilor pe echipamente si locatii
  • siguranta functionarii ireprosabile a echipamentelor si reducerea perioadelor de stationare
  • eliberarea personalului de sarcini administrative si concentrarea asupra activitatii principale
  • contravaloarea facturii va putea fi incadrata in bugetul de cheltuieli, si nu de investitii, al companiei Dumneavoastra, incadrandu-se la capitolul servicii.

Servicii garantie si post-garantie

Ce echipamente pot fi aduse in service ?

  • SPECTRUM Inteligent Solutions este centru autorizat de service pentru echipamente de tiparire marcile TOSHIBA, HP si BROTHER.
  • Sint acceptate echipamente aflate atit in garantie cit si in perioada de post-garantie dar si alte marci de echipamente (KYOCERA MITA, KONICA MINOLTA LEXMARK, SAMSUNG, EPSON, etc)

Exista echipamente care nu sint acoperite de service ?

  • Anumite game de produse care nu sint vindute pe canal oficial in Romania si/sau in Europa nu pot fi reparate in service. Pentru detalii va rugam sa ne contactati.

Care este timpul de reparatie ?

  • Timpul de reparatie poate varia, in functie de disponibilitatea pieselor ce trebuie inlocuite, intre 7 si 14 zile. Timpul mediu de efectuare al unei reparatii este de cca. 10 zile. Aceste valori sint orientative si nu reprezinta un angajament contractual.

De ce documente am nevoie pentru a introduce un echipament in service ?

  • Daca echipamentul se afla in perioada de garantie trebuie sa veniti cu:
    – factura de cumparare
    – certificatul de garantie
    – alte documente relevante (de ex. certificat de extindere de garantie etc.)
  • Daca echipamentul a iesit din perioada de garantie nu trebuie sa veniti cu nici un document.

Am pierdut factura de cumparare si/sau certificatul de garantie. Pot sa aduc totusi un echipament, aflat in perioada de garantie, in service ?

  • Da. Totusi procedura de verificare a starii garantiei produsului va fi mai laborioasa si pot apare unele intirzieri.

Am un echipament defect, aflat in perioada de garantie, cumparat de la alta firma din Romania. Pot veni cu el in service la SPECTRUM Inteligent Solutions ?

  • Da. Acceptam in service echipamente TOSHIBA, BROTHER si HP aflate in perioada de garantie, indiferent de unde au fost cumparate.

Pentru repararea echipamentele TOSHIBA, BROTHER si HP aflate in perioada de garantie se plateste vreo taxa ?

  • Pentru repararea echipamentelor TOSHIBA, BROTHER si HP aflate in garantie nu se plateste nici o taxa, indiferent de la ce firma din Romania au fost cumparate (daca au fost cumparate pe canal oficial).

Poate sa vina cineva la sediul meu pentru a diagnostica echipamentul defect ?

  • Da, nu este nici o problema; trebuie totusi facuta o programare prealabila. Deasemeni, daca echipamentul nu are garantie on-site va trebui platita o taxa de deplasare.

Am nevoie urgenta de asistenta tehnica. Se poate obtine ?

  • Da, nu este nici o problema; va trebui totusi platita o taxa de urgenta

HP Web Jetadmin


Infrastructurile de afaceri sunt mult mai complexe decât oricând, dar gestionarea dispozitive de imprimare și imagistică nu trebuie să fie o durere de cap. Dacă sunteti in situatia multor companii, ati putea să nu fiti siguri cât de multe imprimante sunt în rețea, ce tip de dispozitive sunt conectate și modul în care aceste bunuri sunt utilizate în timp. Și ați putea fi în căutarea unei modalități de a gestiona costurile de imprimare color, de a respecta provocările de securitate, de a atinge obiectivele de mediu.

HP Web Jetadmin poate ajuta. Această soluție robustă, enterprise-class este conceputa pentru a ajuta companiile să economisească timp, sa aiba un control al deșeurilor, sa
gestionarea costurilor și este oferita gratuit pentru a fi descărcata.

Cu o soluție completă de management al flotei HP Web Jetadmin putem gestiona eficient o mare varietate de echipamente de rețea HP și dispozitive non – HP, inclusiv imprimante , produse multifuncționale , și expeditorii digitali . Această soluție unică vă permite instalarea de la distanță, configurarea, monitorizarea, depanare , și contribuie la securizarea de imprimare și prelucrare a imaginilor dvs, în cele din urmă conducand la creșterea productivității de afaceri, ajutându-vă să economisiți timp, controla costurile, și pentru a proteja investitia dumneavoastra.

În mod specific , HP Web Jetadmin permite sa:

Management si monitorizare centralizata pentru imagistica mare și flotele de imprimante
Intelegerea inventarului, atât a numărul cat și a tipurilor de dispozitive din flota
Creșterea eficienței serviciului de helpdesk printr-o rezoluție mai repeda la probleme
Creșterea productivității utilizatorului final prin maximizarea disponibilitatii echipamentelor și rezolvarea proactiva problemelor
Îmbunătățirea eficienței personalului IT prin furnizarea unui instrument de management centralizat și automatizarea sarcinilor de gestionare a echipamentelor
Creșterea securității prin implementarea unei politici de securitate dispozitiv și dispozitive care permite caracteristici de securitate
Înțelege și ajuta la controlul costurilor de imprimare color
Reducerea stocurilor de consumabile și îmbunătățirea timpilor de functionare a echipamentelor prin utilizarea consumabilelor de rezerva
Optimizeaza utilizarea dispozitivelor prin crearea de rapoarte pe utilizator sau dispozitiv
Ajuta la reducerea impactului asupra mediului de calcul și de imprimare prin alegerea setărilor care scad automat utilizarea de energie și hârtie
Să ia decizii de afaceri mai bune prin exportul de informații despre echipamente catre instrumente, cum ar fi HP Carbon Footprint Calculator, rapoarte de soluții HP Eco, și opțional HP EcoSmart Fleet3

Managementul documentelor Toshiba


TOSHIBA e-BRIDGE Fleet Management System – o soluţie de management a parcului de echipamente TOSHIBA, permiţând evidenţierea costurilor generate de activitate şi prevenirea unor situaţii care ar genera diminuarea productivităţii (lipsa tonerului, hârtiei, eventuale defecţiuni).

Monitorizare si administrare centralizata a multifunctionalelor Toshiba :

Aduna instantaneu informatii din retea asupra sistemelor de tiparire din companie .
Monitorizeaza si faciliteaza citirea contuarelor , disponibilitatea masinilor,cat si statusul hartiei si al tonerului.
Se pot grupa dispozitivele in functie de model, centru de cost, departament sau locatie .
Se pot vizualiza detaliat dispozitivele cum ar fi nivelul consumabilelor, erori, alerte de orice tip cat si istoricul de folosire al dispozitivelor
Cu ajutorul E-Bridge FLEET Management se pot customiza rapoarte care acopera grupuri de dispozitive ce pot fi definite ca sabloane (
Configurezi multiple MFP-uri in acelasi timp

Cerințe de sistem Server și Client

Versiune Java Runtime 1.6 necesara va fi în mod automat instalat în timpul set-up în cazul în care acesta nu este detectat.

Cererea EFMS Installer poate fi utilizat pentru a instala serverul sau software-ul client pe următoarele sisteme de operare:
Microsoft ® Windows ® 2000
Microsoft ® Windows ® Server 2003
Microsoft ® Windows ® Server 2008
Microsoft ® Windows ® Vista Business

Server
CPU – minim Intel ® Pentium ® IV 1.6 GHz
Memorie – 1GB sau mai mult
HD – pentru program: minim 400 MB spațiu disponibil
– Pentru baza de date: minim 33 MB spațiu disponibil (pentru fiecare dispozitiv conectat)

Client
Memorie – 512 MB minim (1 GB sau mai mult recomandat)
CPU – minim Intel ® Pentium ® III 800 MHz (sau echivalent)

Paper Cut MF Paper CuT MF

PaperCut este cel mai usor mod de a monitoriza automat si de administra functiile de copiere si de tiparire in compania dvs, cu solutia de PaperCut veti obtine control asupra costurilor de tiparire.

10 motive de a folosi PaperCut
Eliminati pierderile si reduceti amprenta de carbon
Se incurajeaza tiparirea responsabila prin impunerea de cote si de reguli de tiparire, se reduc costurile cu hartia, tonerul, dar si cu energia electrica.
Aplicati reguli de tiparire la nivel de companie
Cu PaperCut comenzile de tiparire sunt preluate de server pentru respectarea politicilor companiei. Se folosesc diferite filtre pentru a se imbunatati productivitatea utilizatorilor.
De exemplu, lucrarile mari se redirectioneaza catre imprimantele de volum, se introduc ferestre de confirmare pentru utilizatori la tiparirea pe o singura fata, se sterg automat lucrarile care au dimensiunile colii incorecte sau se sugereaza un echipament alternativ cand cel ales este nefunctional.
Tiparire wireless
Functia unica de la PaperCut – Web print – permite utilizatorilor sa tipareasca wireless de la laptop-uri sau netbook-uri fara sa fie necesara instalarea unui driver sau sa fie necesara o autentificare pentru server. Web print-ul este integrat in solutia de PaperCut, astfel se monitorizeaza costurile de tiparire si raman valabile si cotele impuse.
Functia Find-Me si tiparirea securizata
PaperCut permite securizarea documentelor confidentiale prin tiparirea lor doar dupa autentificarea utilizatorului.
Functia Find-me trimite documentul catre o coada de tiparire virtuala si apoi poate fi tiparit pe echipamentul din flota ales de utilizator dupa autentificare.
Functia de Tiparire securizata cere utilizatorului sa se autentifice inainte de tiparire.
Monitorizarea si rapoarte de utilizare
Monitorizarea se realizeaza in timp real si se creeaza rapoarte pentru fiecare echipament cu toate zonele tiparire/copiere/fax/scanare si pentru fiecare tip de utilizator, de la angajat pana la department.
PaperCut ofera peste 50 de tipuri de rapoarte in PDF, HTML sau Microsoft Excel. Accesul la rapoarte se face direct dintr-un browser de internet sau se poate programa trimiterea automata via email. Se pot personaliza rapoartele prin filtre personalizate a datelor variabile.
Administrare facila
PaperCut se acceseaza simplu si rapid cu ajutorul oricarui browser si are o interfata usor de utilizat atat pentru administatorul de sistem, cat si pentru utilizator.
Integrare cu Intranet-ul si cu alte sisteme
Interfata web se poate personaliza si integra usor cu intranetu-ul, sau alte sisteme IT interne prin intermediu API sau scripturi.
Scalare fara eforturi
Avand o arhitectura moderna, PaperCut permite scalabilitate in retele de la 5 de utilizatori pana la 500.000. Referitor la numarul de servere, software-ul permite scalarea dupa necesitatile clientului.
Disponibilitate maxima in functionare
Sistem deosebit de fiabil prin implementarea unei configuratii de tip cluster.
Recuperarea investitiilor prin administrarea centralizata a echipamentelor
Recuperarea rapida a costurilor prin facturarea documentelor pe baza de cod catre departamente sau centre de cost si imbunatatirea sistemului de service.

Alte beneficii PaperCut
Controlul costurilor
facturare pe utilizator, departament, centru de cost, proiect sau client.
Rapoarte de activitate
detaliate in functie de utilizator, department sau echipament.
Acces securizat
prin eliberarea documentelor pe baza de autentificare, cu user si parola, cod pin sau card.
Controlul accesului
prin restrictionarea utilizarii echipamentelor multifunctionale, prin reguli, cote si auto-notificari.
Mentinerea confidentialitatii
prin tiparirea lucrarii doar pe baza autentificarii la echipamentul dorit.
Cresterea productivitatii utilizatorilor
prin tiparirea documentelor la cele mai apropiate echipamente si evitarea celor nefunctionale.
Protejarea mediului
prin reducerea consumului de hartie, consumabile si energie electrica.

Canon Uniflow


Pentru a măsura cu precizie utilizarea şi costurile pentru fiecare utilizator, grup de lucru sau departament folosiţi uniFLOW Output Manager de la Canon. Raportarea detaliată vă permite să utilizaţi în modul cel mai eficace resursele de producţie, reducând costurile la minim şi plasând strategic aparatele în zonele în care este cea mai mare nevoie de ele. Este atât modular, cât şi configurabil, putându-se astfel adapta pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor unei game largi de companii şi chiar departamente.

Preluaţi controlul activităţii de listare

uniFLOW Output Manager este mai mult decât o soluţie simplă de analiză şi raportare – este o modalitate prin care puteţi controla pe deplin activitatea de listare. În cadrul biroului, capacitatea sa de re-rutare vă permite să redirecţionaţi operaţiile de listare către cel mai economic aparat, în funcţie de dimensiune şi calitate (alb-negru, color). De asemenea, producţia poate fi deviată spre aparate alternative în cazul unei probleme, astfel încât să nu fie afectată productivitatea angajaţilor.

În departamentele de reprografie ale instituțiilor, capacitatea de echilibrare a sarcinii permite distribuirea operaţiilor la mai multe aparate, asigurând un nivel optim de eficienţă şi utilizare.

uniFLOW Output Manager cuprinde, de asemenea, mai multe caracteristici suplimentare, cum ar fi transmiterea de operaţii în condiţii de siguranţă, contabilitate desktop, grupare şi contorizare a operaţiilor, pentru a vă oferi un nivel maxim de control al listării şi al costurilor.

Pentru buna funcționare a structurii, Canon utilizează serviciul e-maintenance care monitorizează starea aparatelor Canon 24 de ore, 7 zile. Serviciul raportează automat erorile, contorile, monitorizarea și raportarea performanțelor. Permite administrarea consumabilelor, iar interfața web este ușor de utilizat cu statistici legate de timpul de funcționare al aparatelor.

Servicii de optimizare a infrastructurii de reţea

Pentru a ţine pasul cu tehnologia şi cu modificările din domeniu, trebuie să fiţi la curent cu noutăţile şi îmbunătăţirile pe care le puteţi aduce în companie, mai ales în domeniul IT. Puteţi ţine sub control costurile şi puteţi preveni eventualele probleme cu reţeaua, probleme care ar putea reduce drastic procesele de muncă.

Vă oferim servicii de îmbunătăţire a performanţei infrastructurii de reţea, sporindu-vă abilităţile de controlare a costurilor.

Ce servicii IT oferim?

Puteţi avea acces oricând şi de oriunde la reţea, fiind la curent cu veniturile rezultate şi cheltuielile aferente. Practic asta înseamnă o reţea bine optimizată. Pentru a ţine sub control costurile, am inclus aplicaţii de voce, video pentru colaborare în timp real şi consolidarea centrelor de date. Toate acestea sunt necesare pentru a ridica performanţa unei reţele eficiente.

Serviciile de optimizare a infrastructurii de reţea vă pot ajuta să sesizaţi problemele curente de performanţă în reţea, sau să le evitaţi pe viitor.

Servicii de optimizare a spaţiilor de stocare

Serviciile de optimizare şi integrare a spaţiilor de stocare sunt ideale pentru companiile care urmăresc eficientizarea muncii şi reducerea costurilor, dar şi soluţii ideale pentru gestiunea spaţiilor de stocare de nouă generaţie.

Toate serviciile de optimizare şi integrare a spaţiilor de stocare au fost create şi dezvoltate în jurul unui acord holistic de tip “ciclu întreg de viaţă”, necesar în livrarea soluţiilor de stocare pentru întreprinderi. Atât metodele, cât şi instrumentele şi produsele software au fost proiectate în jurul acestui acord şi includ:

Soluţiile pentru gestionarea spaţiilor de stocare sunt:

Servicii de continuitatea şi rezilienţa afacerii

Succesul afacerii reprezintă continuitatea activităţii. Pentru a preveni intreruperile şi pierderile de date, care pot periclita activitatea şi procesul de muncă, e important să preveniţi astfel de intermitenţe. Unele pot scoate din funcţiune afacerea pentru câteva zile, timp în care pierdeţi bani şi avantajul avut în faţa concurenţei.

Cum puteţi determina cerinţele de rezilienţă şi redresare pentru afacerea dumneavoastră? Cum identificaţi şi integraţi priorităţile operaţionale şi IT critice într-un program cuprinzător de continuitate şi rezilienţă? De unde începeţi?

Serviciile pentru continuitatea şi rezilienţa afacerilor vin în întâmpinarea nevoilor companiei. Rezilienţa afacerii se extinde dincolo de continuitatea operaţională şi includ respectarea reglementărilor, disponibilitate, protejarea datelor şi gestionarea integrată a riscurilor. Serviciile vă ajută de la planificare şi proiectare până la implementare şi gestionare, punând accent pe înţelegerea necesităţilor specifice afacerii.

Pentru a stimula colaborarea, progresul şi flexibilitatea operaţională, e important să proiectaţi, implementaţi şi să gestionaţi medii de lucru în reţea,.Vă oferim oportunităţi aproape nelimitate în ceea ce priveşte progresul comunicaţiilor şi reţelelor de calculatoare. Puteţi beneficia de multitudinea de avantaje comerciale, putându-vă extinde activitatea companiei oriunde şi oricând, utilizând câteva tipuri de dispozitive şi comunicaţii.

 

Având în vedere că puteţi crea şi susţine noi modele de activitate comercială (de la medii de colaborare, la suportul pentru self service şi forţa de lucru mobilă), e important să vă decideţi cum să începeţi aceste activităţi şi, mai ales, de unde. Încercați să răspundeți la întrebările acestea:

 

  • Cum putem să utilizăm comunicaţiile şi reţelele de calculatoare pentru a obţine avantaje comerciale strategice?

  • Care este cea mai bună modalitate de a sigura suportul pentru forţa de lucru mobilă?

  • Cum gestionăm proliferarea dispozitivelor de voce, video şi de date ale utilizatorilor finali?

  • Unde să găsim competenţele necesare pentru complexitatea noilor tehnologii de comunicaţii şi de lucru în reţea?

  • Cum ţinem evidenţa resurselor de valoare înaltă, pentru a putea localiza rapid informaţiile?

  • Cum putem să creăm un mediu corespunzător de lucru în reţea pentru a optimiza colaborarea angajaţilor?

  • Cum putem să reducem investiţiile de capital şi costurile?

  • Cum putem să ne asigurăm că obţinem cel mai bun randament pentru reţeaua noastră?

 

Pentru a vă veni în ajutor,  vă oferim servicii care se concentrează pe proiectarea, implementarea şi gestionarea comunicaţiilor şi mediilor de reţea. Aceste servicii sunt optimizate pentru comunicaţiile integrate, de oriunde şi oricând, fiind totodată concepute pentru a vă permite să asiguraţi suportul mediilor de lucru în reţea şi de a beneficia de avantajele comerciale care decurg din aplicarea noilor tehnologii.

 

Aceste servicii de comunicaţii integrate vă ajută să:

  • Creaţi noi modele de procese, care să stimuleze inovarea întreprinderii, pentru a obţine avantaje faţă de companiile concurente

  • Desfăşurarea activităţii oriunde şi oricând, folosind mai multe tipuri de dispozitive şi forme de comunicaţie

  • Îmbunătăţirea productivităţii individuale, a grupurilor de lucru şi a organizaţiei cu medii de lucru colaborative

  • Activarea unor capabilităţi noi prin integrarea comunicaţiilor vocale, video sau de date

  • Optimizarea comunicaţiilor şi a mediilor de reţea, pentru o operare eficientă din punct de vedere al costului.

Servicii de mobilitate şi wireless

În ultimii ani asistăm la o cerere constantă şi uriaşă de produse pentru mobilitate şi soluţii pentru reţele wireless, care asigură nu doar comunicarea în timp real, ci şi comunicarea de oriunde şi oricând.

Dacă şi angajaţii companiei tale sunt mereu în mişcare – la întâlniri cu clienţii, prestând diverse servicii şi răspunzând clienţilor la faţa locului – sigur ai nevoie de o soluţie pentru mobilitate şi wireless. Oriunde s-ar afla angajaţii sau clienţii tăi, pot comunica foarte uşor prin serviciile de mobilitate.

Aceste servicii pentru mobilitate şi wireless te pot ajuta să-ţi creezi şi dezvolţi infrastructura wireless de bandă largă care conectează oamenii şi le facilitează accesul la informaţia de care au nevoie. Totodată, costurile rămân scăzute, iar cerinţele de securitate sunt sporite. Înţelegem nevoile afacerii tale şi datorită experienţei în domeniu, îţi propunem cele mai bune soluţii de mobilitate şi wireless.

 

Cu serviciile Mobility şi Wireless poţi:

 

  • Să creezi şi să implementezi soluţii sigure de infrastructură mobilă
  • Reduci costurile cu întreţinerea reţelei şi cu inter-comunicarea atât în companie, cât şi cu partenerii şi clienţii

  • Obţii un sistem de comunicare performant care se aplică şi angajaţilor de la distanţă

  • Măreşti productivitatea, vânzările, serviciile de relaţii cu clienţii şi serviciile de suport

  • Îmbunătăţeşti calitatea serviciilor oferite printr-o comunicare rapidă, având astfel un avantaj în faţa concurenţei.

 

Ce oferă serviciile IBM Mobility şi Wireless?

 

Servicii garantie si post-garantie

Ce echipamente pot fi aduse in service ?

  • SPECTRUM Inteligent Solutions S.R.L. este centru autorizat de service pentru echipamente Dell, HP, FUJITSU, EATON si Panasonic.
  • Sunt acceptate echipamente aflate atat in garantie cat si in perioada de post-garantie dar si alte marci de echipamente (TOSHIBA, ACER, ASUS, LENOVO, etc.)


Exista echipamente
Dell, HP sau FUJITSU care nu sunt acoperite de service?

  • Anumite game de produse care nu sunt vandute pe canal oficial in Romania si/sau in Europa nu pot fi reparate in service. Pentru detalii va rugam sa ne contactati.


Care este timpul de reparatie ?

  • Timpul de reparatie poate varia, in functie de disponibilitatea pieselor ce trebuiesc inlocuite, intre 2 si 14 zile. Timpul mediu de efectuare al unei reparatii este de cca. 10 zile. Aceste valori sunt orientative si nu reprezinta un angajament contractual.


De ce documente am nevoie pentru a introduce un echipament in service ?

  • Daca echipamentul se afla in perioada de garantie trebuie sa veniti cu:
    • factura de cumparare
    • certificatul de garantie
    • alte documente relevante (de ex. certificat de extindere de garantie etc.)
  • Daca echipamentul a iesit din perioada de garantie nu trebuie sa veniti cu nici un document.


Am pierdut factura de cumparare si/sau certificatul de garantie. Pot sa aduc totusi un echipament
Dell, HP sau FUJITSU, aflat in perioada de garantie, in service ?

  • Da. Totusi procedura de verificare a starii garantiei produsului va fi mai laborioasa si pot apare unele intarzieri.


Am un echipament
Dell, HP sau FUJITSU defect, aflat in perioada de garantie, cumparat de la alta firma din Romania. Pot veni cu el in service la SPECTRUM Inteligent Solutions S.R.L. ?

  • Da. Acceptam in service echipamente Dell, HP si FUJITSU aflate in perioada de garantie, indiferent de unde au fost cumparate.

Pentru repararea echipamentele Dell, HP sau FUJITSU aflate in perioada de garantie se plateste vreo taxa ?

  • Pentru repararea echipamentelor Dell, HP si FUJITSU aflate in garantie nu se plateste nici o taxa, indiferent de la ce firma din Romania au fost cumparate (daca au fost cumparate pe canal oficial).


Am un echipament
Dell, HP sau FUJITSU defect, cumparat din strainatate, dar care se gaseste printre produsele al caror service se poate face si in Romania. Un astfel de echipament se poate repara in garantie la SPECTRUM Inteligent Solutions S.R.L. ?

  • Da, dar cu anumite limitari. Pentru detalii va rugam sa ne contactati


Poate sa vina cineva la sediul meu pentru a diagnostica echipamentul defect ?

  • Da, nu este nici o problema; trebuie totusi facuta o programare prealabila. Deasemeni, daca echipamentul nu are garantie on-site va trebui platita o taxa de deplasare.


Am nevoie urgenta de asistenta tehnica. Se poate obtine ?

  • Da, nu este nici o problema; va trebui totusi platita o taxa de urgenta

Polycom este liderul mondial în soluţiile de comunicare şi de colaborare unificate. Prin integrarea celei mai largi game de soluţii de comunicare video de înaltă definiţie, de sisteme de voce prin cablu sau wireless şi de soluţii de conţinut.

 

Polycom este alegerea optimă a organizaţiilor care se află în căutarea unui avantaj competitiv demonstrat în vederea atingerii experienţei colaborative totale.

 

Teleprezenţă

 

Polycom oferă un întreg portofoliu de soluţii de teleprezenţă de înaltă definiţie prin intermediul reţelelor IP, de la soluţii de teleprezenţă personale până la soluţii de teleprezenţă imersive.

 

Fiecare mediu de teleprezenţă Polycom vine cu un întreg set de atribute ce se menţin de la o soluţie la alta. Toate soluţiile oferă o experienţă extraordinară a realităţii prin UltimateHD™.

Odată cu implementarea HD Video, HD Voice şi HD Content, experienţa teleprezenţei depăşeşte limitele comunicării voastre vizuale obişnuite. Mediile inteligent concepute sunt calibrate şi reglate în aşa fel încât să dea impresia că oamenii sunt reali, ca şi cum s-ar afla în aceeaşi cameră cu voi.

 

Video

 

Soluţiile video Polycom asigură comunicaţii vizuale de înaltă definiţie eficiente pentru desktop-uri, săli de şedinţe, săli de conferinţe, medii imersive şi multe altele.

 

Organizaţiile utilizează portofoliul nostru integrat de soluţii realizate pe baza unor standarde pentru a deveni mai eficiente, pentru a-şi lărgi aria de cunoştinţe şi pentru a accelera procesul decizional în toate departamentele şi în toate locaţiile.

Perfect integrate în aplicaţiile destinate fluxului de lucru, soluţiile video Polycom oferă interfeţe ale utilizatorului intuitive şi o aplicaţie de gestionare centralizată, totul pentru a facilita adoptarea mai rapidă la nivel de companie, de la utilizatorul final până la personalul de conducere, dar şi pentru a mări rentabilitatea investiţiilor.

 

Voce

 

Polycom este principalul furnizor independent de telefoane IP realizate pe baza unor standarde. Polycom oferă o varietate de platforme compatibile de control al apelurilor şi o gamă de modele de telefoane IP care să satisfacă cerinţele de comunicaţii particulare ale organizaţiei voastre.

 

Telefoanele IP Polycom sunt create în aşa fel încât să ofere o experienţă superbă a comunicaţiilor. Ele asigură o calitate deosebită a sunetului, o funcţionalitate avansată, uşurinţă a utilizării, configurare şi versiuni de îmbunătăţire, precum şi o protecţie a investiţiei voastre de-a lungul timpului.

Microsoft Exchange
Soluţia Microsoft Exchange asigură companiei tale servicii de e-mail, calendar şi contacte pe calculator, telefon şi online, în aşa fel încât angajaţii pot rămâne mereu conectaţi şi au informaţiile actualizate la zi.microsoft-exchange

Avantajele Serverului Microsoft Exchange:

serverul este protejat de spam şi phishing prin intermediul filtrelor riguroase anti-spam care sunt actualizate constant
poate stoca un număr nelimitat de e-mailuri, în funcţie de configurări, oferindu-le utilizatorilor o mai mare libertate de exprimare
poate fi accesat de pe diferite browsere, practic poţi trimite e-mailuri şi comunica de oriunde şi oricând
în funcţie de necesităţile companiei, poate fi serverul de e-mail al companiei, fiind administrat şi găzduit în cadrul firmei. pentru companiile mici, Microsoft oferă găzduirea serverului, inginerul de sistem configurându-l în funcţie de cerinţele companiei.

Cu Exchange 2010 e mai uşor să protejezi datele companiei:

mesajele sunt încriptate în ambele direcţii pentru a menţine confidenţialitatea datelor atât în cadrul reţelei interne, cât şi în afara acesteia;
filtrele anti-spam sunt actualizate continuu pentru a menţine o protecţie permanentă a datelor, protejându-le de orice sistem de spam şi phishing;
pentru protejarea reţelei de malware, vine la pachet cu soluţii anti-virus care pot fi integrate în reţeaua Exchange 2010;
pentru protecţie suplimentară a datelor confidenţiale se poate opta pentru Microsoft Forefront Protection 2010 pentru Exchange.

Microsoft Office 365

Pentru transpunerea online a aplicațiilor și a documentelor necesare, Microsoft și SPECTRUM Inteligent Solutions recomandă Office 365.

Această migrare a aplicațiilor de pe calculatoare într-o infrastructură IT cloud și accesarea acestora online de pe orice echipament devine din ce în ce mai populară și accesibilă. Practic angajații pot accesa și utiliza aceleași documente, în același timp, lucrând împreună. Având acces la internet, utilizatorii au acces la toate funcțiile suitei Microsoft Office, precum aplicația de e-mail, editare și vizualizare de documente și tabele, videoconferință sau calendar.

Office 365 include o securitate și fiabilitate de înaltă clasă susținută de Microsoft. În funcție de planul ales, acest serviciu poate fi implementă atât în cadrul întreprinderilor mici și mijlocii, cât și în multinaționale.

Pentru întreprinderi individuale și IMM-uri serviciul Microsoft Office 365 poate fi accesat pe baza unui abonament lunar/utilizator. Această opțiune accesibilă e ideală pentru companiile cu până la 25 de angajați și fără personal cu experiență IT.

În ceea ce privește companiile de dimensiuni medii, planul este proiectat pentru a acoperi necesitățile IT avansate ale unor astfel de întreprinderi. Astfel, suita Office 365 cuprinde inclusiv integrare Active Directory, arhivare complexă a poștei electronice sau asistență nonstop de la administratori.

Care sunt avantajele Office 356?

Pentru a asigura o productivitate în companie și pentru a avea acces la aplicațiile utilizate constant, Office 365 funcționează de pe orice dispozitiv: tabletă, telefoane cu Android, Symbian sau alte sisteme de operare, Windows Phone.

Utilizatorii deja obișnuiți cu suita Office 365 vor constata că vor avea aceleași aplicații familiare în cloud, cu mențiunea că documentele vor putea fi accesate simultan de pe mai multe echipamente. Practic 2 utilizatori vor putea edita și vizualiza același document, lucrând concomitent.

În ceea ce privește mentenanța, aplicațiile sunt ușor de administrat și de controlat. Administratorii IT pot utiliza o consolă de administrare pentru setarea permisiunilor de utilizare, în funcție de drepturile de acces și de politica de implementare a pachetului la nivel de companie.

Ce se întâmplă dacă se deconectează rețeaua de internet?

Microsoft asigură o durată de funcționare garantată, adică uptime de 99,9%. În cazul în care utilizatorii nu pot beneficia de serviciile Office 365, Microsoft oferă compensații financiare.

HP Virtualization

HP îţi propune soluţii inovatoare de administrare şi service care extind beneficiile virtualizării dincolo de servere, cuprinzând întreaga infrastructură. Rezultatul este o maximizare a utilizării resurselor, creşterea productivităţii administratorului de reţea şi o creştere a afacerii clienţilor. De asemenea, HP îţi propune prima soluţie de infrastructură virtuală pentru desktop pentru un cost mai mic de 1.000 $ per utilizator.

Infrastructura virtuală pentru desktop este un model de utilizare a computerului bazat pe server care permite utilizatorilor să lucreze ca şi cum ar avea în faţă un desktop, securizând în acelaşi timp aplicaţiile, managementul şi procesarea în centrul de date.solutii virtualizare de la HP

HP Virtual Desktop Reference Architecture for VMware se adresează în mod specific rezolvării blocajelor de performanţă si complexităţii administrării de echipamente provenite de la alţi furnizori. Clienţii pot testa această soluţie în centre HP din întreaga lume.

O companie americană preconizează că din ce în ce mai multe companii vor aloca bugete tot mai mari pentru soluţii pentru managementul şi administrarea serverelor virtuale. HP este primul furnizor care răspunde acestei provocări, livrând o infrastructură convergentă care unifică toate resursele centrului de date, inclusiv serverele, echipamente de stocare, reţele, I/O, aplicaţii şi desktop.

Virtualizează-ţi infrastructura

Livra o infrastructură virtuală desktop eficientă din punct de vedere al costurilor şi care să ofere o mai bună protecţie a datelor. Virtual Desktop Reference Architecture for VMware View de la HP minimizează costurile de întreţinere comparativ cu mediile PC tradiţionale.(³)HP vizualization
Micşora costurile cu până la 50% şi a îmbunătăţi nivelul de utilizare al capacităţii cu până la 33% prin virtualizarea capacităţii de stocare prin HP LeftHand P4000 şi alte soluţii de virtualizare StorageWorks. (³)

Creşte productivitatea administratorului de reţea

Acces direct al administratorului, prin VMware vCenter, la infrastructura fizică pentru a gestiona starea serverului, utilizarea energiei şi, pentru prima oară, controlul telecomandat cu noul HP Insight Control for VMware vCenter.
Creşterea eficienţei de administrare cu HP Operations Manager for virtualization prin monitorizarea disponibilităţii şi performanţei tuturor activelor virtuale şi fizice printr-un singur tablou de comandă.
Reducerea riscului de disfuncţionalitate prin HP Network Automation care oferă pentru prima dată administratorilor de reţea control asupra Switch-urilor VMware, în plus faţă de mediile fizice de reţea.
Administrare a stocării simplificată prin monitorizarea şi configurarea HP Enterprise Virtual Arrays printr-o maşină virtuală care foloseşte noul HP StorageWorks Command View Enterprise Virtual Array.
Reducerea riscului de migrare spre virtualizare a clientului prin portofoliul de software HP Virtual Client Essentials, care include instrumente de instalare, configurare şi administrare uşor de folosit de către clienţi. Această soluţie oferă de asemenea o reconfigurare a soluţiei PC şi va susţine implementarea software-ului VMware pe PC prin protocolul IP (PColP). HP_Virtualization_Graphic

Măreşte valoarea adăugată a timpului

Administrare îmbunătăţită a mediilor virtualizate din centrul de date ca rezultat al unui acord recent de alianţă între EDS, o companie a HP, şi VMware. Acordul reuneşte experienţa EDS în ceea ce priveşte centrele de date şi leadeship-ul în virtualizare al VMware pentru a furniza clienţilor un mediu virtualizat robust şi bine administrat.
Reducerea costurilor şi a riscului, prin evidenţierea celor mai bune practici în virtualizare prin noul HP SAN Readiness Assessment for Server Virtualization şi prin pachetul HP Migration Services for VMware vSphere.
Mai multe soluţii de virtualizare pentru sistemul hardware HP BladeSystem destinate partenerilor, prin HP Solution Builder program for BladeSystem. Acest program furnizează servicii de testare, tehnologie, marketing şi integrare HP pentru 334 parteneri, asigurându-se că soluţiile acestora utilizează la maxim platformele de servere HP.
Eficienţă mărită a reţelei şi costuri scăzute. Împreună cu VMware, HP sprijină standarde deschise pentru industrie, cum ar fi Virtual Ethernet Port Aggregator (VEPA), pentru a furniza un proces de virtualizare a echipamentelor switch, a cardurilor pentru interfaţa cu reţeaua şi a punctelor de acces. Acestea pot fi administrate universal pentru a mări vizibilitatea, îmbunătăţi controlul traficului şi a le simplifica managementul.
Lider global în tehnologii VMware
Lider în virtualizare performantă, HP ProLiant DL785 G6 a obţinut cel mai bun scor VMware VMmark din industrie. HP are cele mai multe servere şi sisteme de stocare certificate VMware şi cei mai mulţi profesionişti certificaţi VMware care se ocupă de medii eterogene.
De asemenea, HP oferă clienţilor cea mai extinsă reţea de Centre de Training Autorizate VMware, cu peste 100 de centre în mai mult de 30 de ţări.

Cloud Privat Microsoft

Tehnologia Cloud oferită de Microsoft simplifică managementul IT pentru ca dumneavoastră să vă puteţi concentra pe progresul propriei afaceri şi dezvoltarea de soluţii inaccesibile până acum.

Elasticitate

Realocaţi resursele utilizate cu un efort minim prin intermediul infrastructurii de Cloud privat (gândiţi-vă la resursele pentru dezvoltatori pe termen scurt). Cine deţine controlul? Dumneavoastră.

Management End-to-End

Cloud Power înseamnă management prin medii Cloud, fizice şi virtuale, la sediu sau în deplasare, de la un singur ecran. Urmăriţi-l pe Garth Fort, General Manager, Management and Security, Microsoft Server and Tools Division, discutând despre funcţionalitaţile de management în cloud.

Agilitate IT

Tehnologia de Cloud privat accelerează timpul necesar pentru a ajunge pe piaţă şi permite departamentului IT să răspundă rapid nevoilor de afaceri în schimbare.

Eficienţa centrului de date IT

Windows Server 2008 R2 Hyper-V cu Systems Center automatizează managementul resurselor din centrul de date, în timp ce faceţi trecerea la infrastructura Cloud, reducând costurile operaţionale şi îmbunătăţind performanţa resurselor IT.

Fiabilitate şi control operaţional

Este posibil să nu fiţi în aceeaşi încapere cu datele dumneavoastră, dar acest lucru nu înseamna că acestea nu vă stau la dispoziţie; dimpotrivă, Cloud Computing vă oferă posibilitatea de a accesa şi utiliza datele dumneavoastră de aproape oriunde, oricând aveţi nevoie.

Urmăriţi-l pe Bob Muglia, Microsoft Server & Tool Division, discutând despre evoluţia IT-ului.

Cum realizaţi acest lucru? Descărcaţi white paper-ul Securitatea Infrastructurii Cloud Microsoft şi aflaţi cum Microsoft vă asigură un cadru de conformitate care garantează că funcţiile sunt concepute în mod adecvat şi operează în mod eficient. Acest lucru înseamnă că vă aducem datele acolo unde doriţi, atunci când doriţi, de fiecare dată. Există mulţi furnizori de soluţii Cloud, însă numai Microsoft oferă o soluţie de Cloud comprehensivă!

Microsoft oferă cea mai cuprinzătoare abordare a tehnologiei Cloud Computing astfel încât puteţi beneficia de toate avantajele acesteia în funcţie de necesităţile şi condiţiile impuse de dumneavoastră.

Indiferent că este vorba de centrul de date configurat cu ajutorul unui furnizor de servicii, de centrele de date Microsoft sau de un Cloud privat/public sau servicii software, Microsoft oferă flexibilitate şi control pentru exploatarea serviciilor IT.

 Prin ce ne diferenţiem:

Microsoft asigură viitorul afacerii dumneavoastră oferind tehnologii familiare şi consistente pentru cloud computing. Numai Microsoft oferă Cloud Computing prin medii de Cloud public şi privat cu componente comune – identitate, management, instrumente de dezvoltare – pentru a garanta că investiţiile pe care le face şi astăzi vă vor duce mai departe în viitor. Construind pe investiţiile curente şi abilităţile IT pe care le aveţi deja, aveţi puterea Cloud Computing la îndemână.

Finanţare Grenke

În cadrul companiilor mici şi mijlocii poate apărea problema finanţării soluţiilor şi echipamentelor IT, atât de necesare pentru desfăşurarea activităţii. Pentru a elimina această problemă, la SPECTRUM Inteligent Solutions îţi recomandăm Grenke Leasing.

Grenke este un furnizor de servicii financiare adaptate fiecărui client în parte, în funcţie de mediul în care activează. Pentru a evita blocarea resurselor financiare pe achiziţia echipamentelor IT, Grenke oferă soluţii de finanţare pentru închirierea echipamentelor necesare. În definitiv, fiecare companie are provocări diferite, care depind de mulţi factori variabili.

 

Soluţiile financiare Grenke sunt permanent revizuite, compania având o structură organizaţională total independentă de bănci. Motiv pentru care soluţiile Grenke sunt foarte flexibile.

 

Pentru investiţii în echipamente IT ce depăşesc suma de 500 de euro fără TVA, alege Grenke Leasing. Cu un avans de 0%, perioada de contract se poate întinde pe 12 până la 60 de luni* sau 12 şi 36 de luni**. PrinGrenke Leasing produsele sunt asigurate***, iar comisionul de administrare e doar 1%, minim 75 de euro.

* pentru închiriere hardware

** vânzare-cumpărare cu plata în rate pentru software

*** 1.75% bunuri IT fixe; 2.50% alte bunuri fixe; 3% bunuri mobile, minim 50 Euro;

 

HP prezintă portofoliul de produse „Just Right IT” ce reuneste o serie de soluţii care ajută companiile mici şi foarte mici să aibă acces la resursele IT de care au nevoie, exact în momentul în care au nevoie de acestea şi la preţul potrivit. Înţelegem faptul că majoritatea companiilor mici şi mijlocii (IMM-uri) sunt precaute în privinţa evoluţiei economiei, continuând totodată să caute noi modalităţi prin care să îşi simplifice operaţiunile, asigurând creşterea şi dezvoltarea activităţii.

Tocmai de aceea HP, prin partenerii de distribuţie, în speţă SPECTRUM Inteligent Solutions, oferă un portofoliu tehnologic extins. Pachetul este prevăzut cu opţiuni de finanţare accesibile care permit IMM-urilor să administreze cantităţi mari de date, să îmbunătăţească randamentul angajaţilor şi să răspundă nevoilor clienţilor actuali, atrăgând însă şi clienţi noi.

Finanţare pentru servere şi storage

Create special pentru companii mici şi foarte mici cu cerinţe IT tot mai mari, dar bugete restrânse, următoarele soluţii IT sprijină activitatea lor prin:

Fiabilitatea microserverului HP ProLiant. Primul produs din noul portofoliu HP, acest server silenţios oferă un consum eficient de energie electrică şi combină accesibilitatea preţului cu performanţă în utilizare şi protecţia datelor pentru companii cu până la 10 angajaţi. Acest server ajută companiile să centralizeze eficient informaţiile, astfel încât angajaţii şi să acceseze mai rapid fişierele şi să partajeze mai uşor date între ei, fără ca securitatea datelor să fie afectată; Monitorizare îmbunătăţită şi posibilitatea de a administra infrastructura IT prin intermediul unei singure console, cu ajutorul noului HP Insight cu Microsoft System Center Essentials 2010. Gândit pentru companii mici care au resurse de stocare şi servere virtualizate, acest software, utilizat împreună cu serviciile HP de suport, poate reduce impulsul companiilor de a achiziţiona mai multe resurse IT decât utilizează efectiv.

Finanţarea echipamentelor pentru securitatea datelor

IMM-urile au nevoie să-şi securizeze datele esenţiale pentru business-ul lor, având totodată posibilitatea să le acceseze rapid în cazul unui dezastru. Noile soluţii HP de disponibilitate şi protecţie a datelor le oferă clienţilor: Performanţă îmbunătăţită şi stocare flexibilă datorită abilităţilor iSCSI de 10 GbE ale echipamentului HP StorageWorks P2000 G3 Modular Smart Array (MSA), care permite realizarea unei conexiuni de 10 ori mai rapide între server şi elementele de stocare; Continuitate în activitate şi o interfaţă simplificată cu ajutorul căreia utilizatorii pot să administreze elementele de backup şi recovery. HP Data Protector Express 5.0 Software este gândit pentru un utilizator obişnuit, care are nevoie de o platformă de operare simplă şi rapidă; Opţiuni mai simple de stocare partajată printr-un nou software HP. P4000 Virtual SAN Appliance (VSA) este singura soluţie care le oferă clienţilor ce deţin servere virtualizate posibilitatea să abordeze acest tip de stocare fără să fie nevoiţi să achiziţioneze o infrastructură SAN fizică; Posibilitatea de a creşte disponibilitatea sistemului IT, prin îmbunătăţirile recomandate de serviciul HP ITSM Assessment for Virtualized Environments.

Finanţare pentru reţele VoIP şi Wireless

Reţelele wireless de voce şi date pot fi foarte complexe şi dificil de administrat. Noile oferte HP VoIP şi wireless vă permit să: Acceseze mai uşor aplicaţiile şi să îmbunătăţească securitatea reţelei utilizând seria de echipamente HP V-M200 802.11n Access Point, care poate conecta simultan la reţea până la 64 de utilizatori mobili, garantându-le viteze asemănătoare cu cele obţinute prin conexiuni prin fir; Simplifice procesul de implementare a unui mediu complet virtualizat, cu ajutorul pachetelor de virtualizare Virtualization Smart Bundles cu Microsoft Hyper-V Server 2008 R2, ce includ resurse de stocare, servere şi tehnologie de reţelistică pentru clienţi care nu au experimentat până acum beneficiile virtualizării.

Soluţiile pentru IMM-uri sunt disponibile atât prin reţeaua de parteneri de distribuţie a HP, cât şi direct de la companie. Acest portofoliu vă permite să apelaţi la un singur partener pentru soluţii care răspund tuturor cerinţelor tehnologice, de la servere la resurse de stocare şi reţelistică, economisind astfel timp şi bani.

Please specify image url

InfraStruxure, APC

APC InfraStruxure este arhitectura scalabilă şi adaptabilă de departamentul IT care reduce considerabil perioada de timp parcursă de la concept şi design, până la imprementare.apc.isx.datacenter.sml

Identifică oportunităţile de optimizare a consumului, precum dimensionarea corectă a echipamentelor infrastructurii fizice din cadrul centrelor de date, acest proces ajutând la economisirea de până la 38% din costurile cu energia electrică.

Suita APC InfraStruxure Management Software oferă suport în planificarea, prognoza şi bugetarea pe termen scurt şi lung. Cu ajutorul noului pachet software, managerii centrelor de date şi directorii IT pot avea o viziune de ansamblu asupra calităţii infrastructurii fizice a centrului de date, a modului de utilizare a energiei de la un capăt la celălalt, precum şi asupra diverselor costuri conexe.apc-symmetra

Produsul are aplicabilitate neutră din punct de vedere al producătorului de echipamente şi oferă prima şi cea mai largă integrabilitate cu sistemele informatice critice. Include Schneider Electric PowerLogic ION-Enterprise pentru managementul energetic, cu aplicaţiile BMS şi ERP, facilitând monitorizarea, controlul şi soluţionarea eventualelor probleme în cadrul unei interfeţe prietenoase.

InfraStruxure presupune monitorizarea şi controlul traditional al reţelei electrice, climatizărea, securitatea şi starea incintelor. Totodată, noua suită APC InfraStruxure Management Software oferă informaţiile necesare funcţionării ca afacere a centrelor de date. Acestea includ simularea predictivă şi capacitatea blocată, vechimea şi starea de funcţionare a echipamentelor şi istoricul eficienţei energetice a centrului de date (PUE – Power Usage Effectiveness).apc-infrastruxure Aplicaţia software permite reducerea numărului de autentificări, simplifică training-ul pentru operaţiunile curente şi oferă o experienţă vizuală nouă în ceea ce priveşte activităţile centrului de date. Aceasta cuprinde moduri predefinite sau personalizate de vizualizare a schemei centrului, rapoarte de trend, imagini ale echipamentelor fizice şi analize în detaliu ale locaţiilor.

Având aplicabilitate neutră din punct de vedere al producătorului de echipamente, noul pachet software care include modulele InfraStruxure Energy Efficiency, InfraStruxure Operations, InfraStruxure Central 6.0, InfraStruxure Capacity 6.0 şi InfraStruxure Mobile 6.0. se integrează şi comunică cu BMS-ul clădirii, cu ERP-ul organizaţiei şi cu sistemul de administrare a reţelei, prin standarde deschise.

De asemenea, portofoliul software include un pachet SDK (Software Developers Kit), care ajută la integrarea, după caz, cu alte sisteme.

Please specify image url

Flex Network Architecture, HP

În majoritatea companiilor mari există un surplus de echipamente de storage, rețelistică și servere pentru a ține pasul cu dezvoltările tehnologice. Acest surplus de echipament înseamnă o creștere a bugetului alocat departamentului de IT cu până la 70%, cea mai mare parte fiind cheltuită pe mentenanță, nu pe dezvoltarea și inovarea rețelei.

Rețele vechi și rețele noi

Compania americană HP a dezvoltat soluții și programe pentru a întări și dezvolta rețelele companiilor. Atunci când rețelele vechi sunt limitate de tehnologie, devin fragile și vulnerabile. Pentru o afacere de succes, orice problemă de rețea duce la pierderea de fonduri și de oportunități.

Depășește limitele tradiției cu arhitectura HP FlexNetwork!

Potrivit unor studii efectuate de Gartner Inc. (cea mai prestigioasă instituție în materie de predicții IT pentru organizații), până în 2013 vom avea peste 1,82 de miliarde de telefoane mobile conectate la internet. România nu face excepție, smartphone-urile devenind din ce în ce mai populare nu doar printre tineri, ci mai ales printre oamenii de afaceri. Pentru a rămâne mereu în contact cu informații despre companie, orice manager trebuie să aibă un echipament performant care să-i permită conectarea la internet oriunde și oricând.

Odată cu progresul tehnologiei, echipamentele se simplifică, devin accesibile unui public din ce în ce mai variat. O mare parte a populației lumii are acces la internet, multe afaceri, activități, cursuri desfășurându-se online.

Caută problema și trateaz-o!

Potrivit studiilor efectuate de specialiștii HP, mai mult de 70% din bugetul departamentului IT este cheltuit pe menținerea în stare de funcționare a echipamentelor, restul de 30% fiind alocat inovațiilor și dezvoltării rețelei. Iar într-o lume în continuă schimbare, cu multe canale media și multimedia la dispoziția utilizatorilor, o rețea poate rezista atât cât îi sunt limitele.

În loc de echipamente neintegrate, care funcționează la jumătate din capacitate, aplică soluții integratoare atât pentru inovare, cât și pentru reducerea cheltuielilor. Pentru flexibilitate și mobilitate SPECTRUM Inteligent Solutions recomandă FlexNetwork Architecture, o componentă importantă a soluției de Infrastructură Convergentă marca HP. Managerii de companii își pot alinia rețelele la nevoile reale ale organizațiilor pe care le conduc, segmentând rețelele în 4 module cuprinzătoare: FlexFabric, FlexCampus, FlexBranch și FlexManagement.VirtualConnect

FlexFabric concentrează și securizează informațiile din rețeaua centrului de date, calculând și stocând datele atât în mediul virtual, cât și pe echipamentele fizice. Ceea ce înseamnă că utilizatorii au acces la informații de pe orice dispozitiv, oricând.

FlexCampus concentrează rețelele wireless cât și pe cele cablate pentru a oferi acces la informații pe baza unor date de identificare. Vor avea acces la informațiile companiei doar acei utilizatori care au parola de conectare la rețea.

FlexBranch concentrează funcționalitățile rețelei, simplificând procesele de securitate și serviciile. Mai simplu, mai ușor, mai rapid! Iar FlexManagement concentrează și organizează toate cele 3 module descrise mai sus.

Arhitectura HP FlexNetwork oferă o experiență scalabilă, deschisă, sigură și rapidă.

Cablare structurată

Cablarea structurată reprezintă un set de standarde ce determină modalitatea de instalare a cablurilor ce întră în componenţa reţelelor de date sau voce din centre de calcul, birouri sau clădiri.structured-cabling_1 Aceste standarde determină modul de cablare în formaţie „stea”, în care toate prizele de date sunt conectate la un patch panel central (montat, de obicei, într-un rack de 19 ţoli), de unde poate fi determinat exact maodul în care vor fi utilizate aceste conexiuni. Fiecare priză poate fi legată (prin intermediul patch-panel-ului) la un switch montat în acelaşi rack sau la un patch panel cu rol de bridge către un sistem telefonic PBX, realizându-se astfel conexiunea la un port de voce.

Standarde

Trendul actual urmăreşte evoluarea standardelor în vederea furnizării de suport pentru reţele de mare viteză (Gigabit Ethernet) şi definirii tipurilor de cabluri şi dispozitive de conectare Cat.6 și Cat.7 Standardele în domeniu cer ca toţi cei opt conductori din cablul twisted pair să fie conectaţi, fără a ‘dubla’ o conexiune şi fără a folosi acelaşi cablu atât pentru date cât şi pentru voce. Această cerinţă, deşi implică unele costuri suplimentare, a fost introdusă, printre altele, în vederea furnizării suportului pentru invenţii mai recente, precum Power over Ethernet (PoE), ce utilizează conectorii maro (până acum nefolosiţi).

Subsisteme

Cablarea structurată are în componenţă următoarele subsisteme: Instalaţia de intrare – reprezintă interfaţa clădirii cu lumea exterioară. Camerele de echipament – găzduiesc echipamentul utilizat de persoanele din clădire. Dulapul de telecomunicaţii – conţine echipamentele de date şi telecomunicaţii ce conectează subsistemele de cablare orizontală la backbone. Backbone-ul – transportă semnalul între instalaţiile de intrare, camerele de echipament şi dulapurile de telecomunicaţii. Cablarea orizontală – reprezintă cablurile de la camerele de telecomunicaţii la prizele individuale (de pe acelaşi etaj). Componentele zonei de lucru – conectează echipamentul utilizatorului final la prizele subsistemului de cablare orizontală.

Calea Bucuresti, nr.137B, Bl.N7, Sc.1, parter
Dolj, Craiova,Romania

0351-428.428
vanzari@spectrumis.ro